Sunday, August 14, 2011

Pengumuman

Pengumuman apa ya?
Maaf ini bukan pengumuman raya. ngeh3
Actually tadi buat assignment, then cuaca sejuk nak tidur tapi tak boleh tidur lah. Text bf pun bf x reply, tidur kot. comel hekhek. opps nyampah kan.
Sebenarnya tak ada pengumunan apa pun, saja nak bagitahu yang kini henpon nokia E6 yang saya baru beli dah loaded with 8 hours and 16 minutes of songs. Ceh padahal henpon tu dah sebulan lebih dalam tangan. Lambatnya haku. =..=''
Tapi lama dah x hapdet my songs so kebanyakan lagu2 lama last year so agak ketinggalan lah saya dalam bab ini. :( Yelah kan dah cakap kat post yg lepas saya dah lama x dengar2 lagu.
Sesiapa yg minat bab lagu ni boleh lah suggest lagu2 yg best. Apa2 genre pun boleh lah, i wanna give a shot. ^.^ Bajet ada orang baca kan. Hahahaha. 

Promote henpon pulak aku. Pakai lah henpon ni. Memudahkan saya berhubung dengan si dia yg tersayang. Huhukk :P

Apa apa pon nantikan post yang akan datang, saya nak post pasal jejaka kacak. Ngahahah.


Loves,
LadyLML

No comments: