Monday, August 15, 2011

Happy Anniversary

ohh maii.
sudah genap ( atau genab?? ahh mana2 antara dua itu pun kamu faham kan ) sambung balik dah setahun rupanya belog saya.
Woww!! hahaha. Walaupun dah setahun dalam dunia blog, tapi saya masih lagi anggap diri saya ni NOOB. Atau newbie. sebab memang saya tak banyak pengetahuan dalam berblogging ni dan harap agar anda memberi tunjuk ajar yer.. :)
Azam baru? Perlu ke? hmm baiklah, saya cuma harap saya dapat teruskan blog saya sampai _____________.(fill in the blank yo.) ^..^

Actually saya baru balik dari latihan tarian ni.. kitorang kena invite buat persembahan masa event charity night diluar kampus nanti dan satu lagi event dalam kampus sempena mooncake festival..:) kena kerja keras lah jugak sebab masa agak suntuk.

Ohh btw, tadi mum called tanya khabar, saya bagitaw pasal tiket pergi KL nanti sebab my flight nanti raya from KL-KCH, so dari kedah kena naik bas dulu. Tiket semua dah beli dah tapi tadi tiba2 dad cakap, "why did you buy ticket to KL, dad booked your flight from Penang to Kuching not from KL. " Gosh gelabah haku.
Terus masa tu jugak pergi check my email, rupa2 nya my dad yg pelupa! Memang my flight from KL lah. Dupdapdupdap jantung saya taw nasib x heart attack. hokhok.
Yeay, raya saya balik and my sis dah janji nak pegi bazaar sama2. Anak2 buah pun ada sekali nanti..Yippy!! Cant wait.

Sebelum terlupa, sempena anniversary belog saya, saya ingin menghadiahi belog saya..

sebiji kek yang lazat (plus cupcakes yg comel)


Sejambak mawar merah.(romantis kan saya)

keyboard made of chocolate. (nak taip ke makan?)


Jam tangan rolex!! betuah jadi belog aku.

Next time saya bagi hadiah lagi marbeles taw! hekhek.


With love,
LadyLML

No comments: