Wednesday, August 11, 2010

Permulaan yang KUSUT..

Wallaaaaa!!


Hye guys... haha..
maka mula lah aku nak involve kan diri aku dlm blog-mlog nihh...
sesungguhnya aku mmg xtahu pun apa yg aku nak sampaikan hari ni...
cuma terduduk lah aku kat dalam bilik A348 dengan rumet aku yg sedang sedap tdo.... 

setelah seharian memikirkan nama bagi blog aku, 
akhirnya aku memilih
 
  ~ExtraInfinity~

aku ni msh bebaru lagi lam soal blog nih...
dan dharap kaki bloggers yg dah super expert tu, beri lah tunjuk ajar kat beginner mcm aku.. hehe....^_^

*****

well..alang2 aku nak publish kan post ni...
aku citer lah ckit pasal apa nonsense2 yang dalam otak aku kali ni...

okay, this afternoon i suppose to follow a trip to a waterfall n hotspring which i dunno where it is located... haha..
but ofcoz... dalam kedah ni jugak la....
tapi yang menarik nya spnjang mggu ni aku terlupa plak yang trip tu akan bjalan hari ni... malam tadi bru aku teringat...
then aku tetiba teringat la pulak.. PAKAIAN...
yela nak pegi waterfall n hotspring la kan.. xkan kau x bawak pakaian..
oleh itu, akibat kemalasan aku sepanjang mggu ni x memegang sabun daia yang agak baru tu... so pendek kata HELL aku mmg xda pakaian yg sesuey utk di bawak utk trip aku nanti....
jadi aku cuba memaksa diri aku utk bgn awal tadi walaupun x la awal pun, bagi aku je awal... dgn rasa trpaksa nya aku mbawa pakaian ku turun dari puncak kota palas pegi ke ground floor semata2 utk mggunakan mesin basuh...tapi kali ni malang mmg berbau hapak oleh pakaian busuk tu... mesin itu sdang dpakai oleh makhluk lain plak...huargghhhhhhhhhh...
jadi aku mengambil kptsan utk mggunakan tgn aku yg malas ni utk cuci pakaian aku.....huhu....
so dgn bangga nya aku katakan skrg aku dah sidai dah... harap2 kering sebelum pkul 4 la yer..
HAHAHA....^_^

No comments: