Sunday, August 15, 2010

Couple Trouble, Single Simple.

i like the phrase..hahahhh~

Couple Trouble, Single Simple.


hey, im not anti-social, anti-love, atau apapun...
dan hey aku juga bkn dengki kat couple2 kat luar sana krna aku tak cantik atau tiada yg meminati aku..
aku juga mahu menyayangi dan ofcoz dsayangi...
dan bagi aku bercinta dan bercouple adalah dua perkara berbeza..
cuma ini adalah pandangan aku terhadap soal kapel-mapel ini..
sekali-sakala aku tertanya jugak, "am i a normal to feel this way as a teenager?"  kerana di usia sebegini sepatutnya mjadi usia dimana manusia seusia dgn ku sangat aktif bercouple..hahahh... 

bohong lah aku jika aku katakan aku tidak pernah bercouple..
sbgai remaja NORMAL (iye darling, aku jga insan yg normal seperti kau ye...) aku juga pernah merasa kehidupan apabila bercouple...khidupan yg org kata seperti berbunga-bunga. bak kata pepatah yg digemari oleh setiap golongan masyarakat, mandi tak basah, makan tak kenyang dan tdo tak lena..
ye...bla masa korang happy mmg rasa macam d awang-awangan...kesana kemari korang macam belangkas tak bleh dpisahkan..
beli couple ring, couple shirt, makan couple meals, pendek kata semua nak couple...
haishhhh...apakah yg aku merepek ini??
aku bkn x mahu bercouple...
kerana satu hari nanti aku juga perlu mncari lelaki utk djadikan menantu mak aku..haha...atau SHOULD I JUST WAIT FOR AN ARRANGE MARRIAGE from my family...???(aku tak bergurau, kadang2 aku terfikir begitu..)
cuma aku rasa bercouple ini sangat leceh..
tak mahu lah aku mceritakan knapa aku rasa ianya sangat leceh...
mgkin satu hari nanti ada ssorg yg akan mngubah perspektif aku terhadap perkara ini....(berharap)
jgn salah sangka...walaupun pandangan aku terhadap hidup bercouple adalah begini, tapi jujur aku katakan aku msh gadis normal yg suka CRUSH terhadap lelaki2 comel di luar sana...hahahahahhh..biasalah...

sorry lah post kali ni skadar saja2..haha..^_^

8 comments:

Phyllz said...

lady ngegeh mmg ngegeh...hahaha...

LadyLML said...

phyllz mntak duit.....haha

syark said...

ok la not bad.. 70% marks

Bron & Ina said...

Haha.. sian2x... nk kapel sgt...
nnti i crikan u stu...
stakat ni cbe msok URL nih...

http://terdesaknakbercinta.com.my

ngee.. jgn le pcayer... gurauan kasar smate2x.. haha.....
jangan mare....

LadyLML said...

syark: tima kaseh cikgu...ok la x gagal kan...hahaha

bron: i dont think u understand what i meant here...

LadyLML said...

hood: fine!! rm5..

Bron & Ina said...

hmm...
thats y i need explanation..
haha....

Phyllz said...

xda duit...duit belon ko pun blm ku beri bapak...