Tuesday, September 7, 2010

Raya Sales!!!

Day 5..
Hari raya blh di kira dengan 1 tangan je lagi…
Yang pastinya, ramai keluarga yang shopping sakan time ni…
Tpi yang bess nya, keluarga aku tidak ketinggalan juga..
Walaupun kami x menyambut hari raya, tapi kami sekeluarga tak nak jgak miss semua2 kemeriahan ni  haa..haha..
Mak aku itu lah, mentang-mentang time ni banyak sales..jadi petang tdi, kami telah pergi ke kedai perabot untuk memeriahkan kedai..hahaha…
Semasa memilih set sofa, semua orang excited dengan pilihan citarasa masing-masing..
Tpi bila aku tgk balik, ni ah sorang budak yg paling excited antara kami…


haa...ini lah dia...anak buah aku....(ian)..ian ni sampai nak bawak lari bantal tuh pun ada... hahaha
tapi, aku tetap sayang ian......


Ini saja lah sedikit sebanyak yang berlaku hari ini…
Kepada yang menyambut hari raya,
 
SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN!^_^

No comments: