Thursday, September 16, 2010

Lampu Ajaib


Aku dah lama x update blog
Ahahaha. Sebab xda idea la.
Harini tetiba aku nak share sal something.
Haha. Hari tu before aku balik Sarawak, mungkin parents aku pergi kedai lampu apa tah kot, then diorang beli la table lamp untuk bilik diorang. 

 Ini dia. Chantekkk. Aku suka sangat style camni. Black and so me.

 Pastu tanpa disangka, diorang ada beli untuk aku jugak.
Nak tau mcm mana rupa table lamp tu…?? Ni haa.


Okayyy. Stop smiling. Ahahah. Aku terima dan hargai. Dan aku juga sayang sangat2 ngan lampu HELLO KITTY ni. Sebab jarang nak dapat benda macam ni dari parents. Bukan calang2 ni. Haha. Pastu, tadi ayah aku tetiba lak bagi aku something.
Ni haa… kat bawah ni.
 comel x teddy bear tu?? comel kannn...

pastu untuk org laen  pakai pulak yg macam kat bawah ni…


U guys get it or not???? Hahahaha. Kepada yg memahami, don’t laugh.. Naaahhh. Go ahead smile n laugh la..hahaha. Aku pun rasa benda ni agak melucukan jugak. Mungkin pada korang x lucu, tpi pada aku ya. Haha. In a nutshell,  walaupun umur aku dh 19, mungkin aku ni maseh lagi budak kecik di mata diorang. Sebab tu lah bagi benda2 macam tuhh. Ahaha. Biasa lah anak bongsu ni kan.. Walauapapun, aku bahagia lah jugak sekarang ni. Sebab kita xleh jadi muda selama2 nya. Sementara aku masih lagi dapat, aku nak terus hargai saat2 muda aku. Haha, jadi adek adek yg kat luar tuhh, kalau dah budak tu ngakuk je la budak. Xyah nak pakai make up baju mcm owg dewasa g clubbing apa semua, darjah 4 dah isap rokok padahal kat rumah cadar tilam katun jugak. Come on la kids. Stop berlagak macam korang dah dewasa apa semua sedangkan otak kecik lagi. Fikir pun x jauh, 2 3 meter je jarak. Hargai lah saat2 kanak2 anda semua.hahaha. Makasehh kerana sudi membaca dan SELAMAT HARI MALAYSIA! =D

7 comments:

~my p'ception~ said...

2-3 meter 2 jauh gak....\hehe dak kicik..huhu

LadyLML said...

hahaha...yelahhh. jauhh sangat.
budak keccik better than org tueeee kott..hahaha! XP

syark said...

hahaha @.@
hello kitty..

LadyLML said...

syark: jeless. cakap je nak jgak.uhuhhh.=D

syark said...

hellooo.. x minat hello kitty.. klo bg sin chan xpe budak comel yg nakal and jahat haha

Bron & Ina said...

haha....
btol2x..
cam bebudak...
tp kan...
bez la parents u...
tabik spring kat diorg.. haha...

LadyLML said...

syark:jngan pura2 x minat hello kitty la..haha
bron: ape yg bez ngn parents i?
hood: jeless la tuhhhh..aku ada lampu hello kitty, kau xde.