Wednesday, July 3, 2013

Netball Open League 2013

Bertempat di UiTM merbok kedah, pada 28 june yg lalu, aku ikut match netball. Aku rasa ni kali pertama aku g match xda training. Seriously, lecturer pun gtaw last minute. Masa tu player pun ramai dh beli tiket bas balik sebab hujung minggu.. ada yg busy ngn practicum yg bakal tiba. Woah, bersusah payah nak cari backup player. Dengan usaha, dapat lah jugak mengumpulkan 10 pemain n seorg pengurus pasukan. Masa tu aku ingat sikit je team yg masuk, sekalinya bila tiba kat uitm pagi tu, sebanyak 15 pasukan yg masuk. Gila la kan. Kami yg last minute cari org n x training ni mmg x mengharap kan apa apa lerr.. just nak enjoy main je..Aku men posisi biasa aku GA. Aku rasa aku la GA paling pendek yg ada lam dunia ni. Hahaha. kalau dpt johan smpai tmpat ke empat dapat la hadiah wang tunai. Main punya main skali dpt jugak la 3rd place. N aku sgt berpuas hati la dgn teamwork kali ni.. walaupun ramai yg baru pertama kali men in a team, tapi teamwork bagus punyaaa.. hihi. Dah dpt no 3 tu dpt la duit rm300. Duit tu kami guna trus g celebrate kat pizza petang tu jugak.. haha.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: