Wednesday, November 24, 2010

saja buat kau menyampah..



*sekarang pukul 2.19 pagi jam laptop aku..
*24 november 2010 juga tarikh pada laptop aku..
*hari...aku pun tak tahu hari apa hari ini dan malas nak check mana2..
*aku lepas tengok movie yang merangsang aku untuk menjadi sorcerer dimana ianya tak mungkin berlaku..
*aku tiba tiba teringat dgn goku..apakah?? dulu masa sekolah rendah aku nak sangat goku jadi boifren aku tapi apakan daya goku hanyalah katun semata mata.
*aku tak dapat tidur sekarang..
*dah berapa hari cuti aku tak buat apa apa yang cemerlang lagi setakat ini..aku hanya duduk dalam rumah menjerukkan diri.. tahniah ladylml..
*aku nak ucapkan selamat maju jaya pada calon calon spm dan stpm 2010.. terutama calon ex sekolah aku iaitu smk lundu dan smk bau.
*aku tak sabar nak tunggu semua ahli keluarga aku datang berkumpul dirumah ini..
*aku tak tahu nak merepek apa lagi..jadi aku stop disini saja..
*terima kasih readers yang cantik cantik dan hensem hensem..
SAYA AMAT HARGAI ANDA..

6 comments:

Evanna said...

u watched harry potter already ? :)

LadyLML said...

not yet..u watched???

teyhah said...

nanti bawak buah asam tu mai antaq kat bilik aku eh?haha

LadyLML said...

hood: muka dah ada, tapi pacak pacak kan lagi rambut tu nanti, baru ada iras goku sket..haha

teyhah: aku tengah fikir cara nak bawak asam tu pgi seberang laut sana..hahaha.

Qib said...

lijahhhh,. eheh

tengs fllow. nnt qib floow balik,,
^^

LadyLML said...

thxxx qib..=D