Saturday, December 15, 2012

Must know: House of Allure

Sekarang ni ramai penjual2 baju ni jual peplum top n tribal top. Sebab trend sekarang kan. Aku skrg tringin sangat nak beli peplum top. Sbb cantik sangat2. Really like it. Kat instagram pun ramai yg jual peplum n tribal top ni skrg. Aku tahu sebab dorg pg add aku. Aku pun heran cmna dorg leh pg add aku.. so aku tgk la koleksi dorg ni.. Tapi antara semua yg jual baju online ni yg femes adalah House of Allure. Aku suka sangat dengan HoA ni. Aku taw pasal HoA ni pun sbb aku follow Cik Elfira Loy kat instagram. So nampak dia banyak bergaya dengan baju cantik2 and then dia tag HoA. Dari situ la aku kenal butik online ni and follow dia. Aku tgk collection dia siyes smua aku suka. Pemilik dia nama Cik Isma, cantik org nya. Butik dia dkat lake fields sg besi kolumpo. Antara model yg dia salu guna utk gamba2 kat instagram dia adalah pelakon terkenal Cik Elfira Loy yg comel tu. Haa. Check it out yaww!


Ni la antara collection HoA :)

Banyak gila choiceeeee 


Peplum top ni slalu dorg match kan dgn mermaid skirt yg juga menjadi trend skrg.. tapi aku tak pandai pakai skirt jadi aku nak top je.

Ni gambar peplum fav aku! Kalau la aku dpt niiii. Gerammm!

Haa..smua gambar ni screenshot dri hp aku. Banyak lagi yg aku nak tunjuk tapi line aku slow sangat and aku cuma online guna phone je.. banyak sgt pilihan. 
Aku mmg nak beli baju kat HoA ni, tapi sebab masalah line aku ssh nak buat bayaran online. Jadi agak susah utk aku order. Sedeh sangat. Cik Isma bagi la adiah kat sayeeee. Berangan aku ye. Kalau boleh nak pegi tgk sendiri kat butik cik isma kat kolumpo tapi jauh sgt. Cik Isma owner House of Allure ni amek worldwide online order juga taw. Guna whatsapp and email. Cek la Semua info kat facebook beliau di

http://www.facebook.com/houseofallure

Atau instagram beliau di houseofallure_my

Apa tunggu lagi??? 

GO AND GRAB ALL THAT U CAN TAKE!!








No comments: