Wednesday, April 18, 2012

alahaii otak aku x jalan!

ksian aku tgk blog aku ni, dah lama x dikemaskini, berhabuk je. pastu bila tgk balik, bersepah je smua. serabut. macam otak aku jugak. bila la aku nak rajin kemas blog aku ni. idea pun semakin tandus. bukan tandus, mmg xdok! sory la kalau tanda seru tu macam kasar sket. atau banyak? mana2 la. whats goin on? nothing much. there are a few things actually which i do not wish to mention here. gembira, duka, marah, terkejut, smua ada. tapi skrg sunyi room mate xdok, dorg g pangkor 4 hari. adusss. penantian satu penyiksaan. :(
weyhh, tggu aku rajin and ada masa lebih nti aku kemas kemas blog ni ek. then try buat promo sana sini sebab nak tambah trafik mungkin? ahakk. xdo eh..aku x ksah pasal trafik ni. aku ksah nak tulis je. okay la. smile always because your smile is sweet like cotton candy yg aku suka makan tu! *vanilla flavour* (tetibe).
klah. bye uolz XP  

No comments: